tihi<3

Test nr 1
1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.




1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
"vill hålla om dig..<33"


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"busted;)<33"


3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
"nej så måndagen går nog inte så bra,"


4. Vilket sms blev du mest berörd av?
"vad går det för bra då;)<33"

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"måste du fixa naglarna imorn?"


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"kan du göra något imorn"


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
"okej, samma"

8. Vad vill du höra mest av allt?
"e ngn rolig ute?<3"

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
"kom hit..<33"

10. Din romantiska replik?
"vad skulle varit annorlunda?"

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
"okej:)<3"

TEST nr 2

ta fram mobilen & kolla dina kontakter & var ärlig:

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
biancas mamma, kanske inte:O 

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
alfons troll unge, min bror:)
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
amelie, i skolan imorn-.-

ÄR NUMMER 18 SÖT?
alex, helt ok snubbe:)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
anna, kommer inte ihåg (kan ärligt säga att jag inte brydde mig om att skapa mig ett intryck)

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
bianca, i simhallen

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
aavik, skolan han me-.-

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
biancas pappa, hahah nej? xD

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 3 ?
björn, neej:O

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
clara, kommer inte ihåg henne:O e inte lebb så nej;)

PRATAR DU MED NR 45 OFTA?
casse, nej jag vet inte ens vrf jag har hans nummer 

KÄNNER DU NUMMER 1?
":p" ingen aning vem

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
cp, nee

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR RELATION?
dan ledare, tränade i hans grupp så ingen 

SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT VARA BÄSTAVÄN MED NUMMER 61?
emma:), kanske... 

HATAR DU NUMMER 79?
fredrik, aa typ

ÄLSKAR DU NUMMER 57?
elin, som kompis ibland

ÄR NUMMER 46 DIN FAVORIT?
cederblad, nej inte alls


såååå gammal bild... saknar min gammla cp tele:'(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0