Gästblogg ;)

Cho dom bloggläsare som finns :P :)
Det e Erica som gästbloggar har precis fixat linns första desing men det kommer en ny snat ska bara få bilder först ;) men den duger ju så länge o den e rosa så Linn e happy
vi gick hem o börja efter skolan som va rätt skön bara idrott slöjd o engelska :)
På vägen hem gick jag o brydde mig inte om linn eller jo men drev m henne
*linn: säger något intressant*
*jag: som att jag bryr mig*
*linn: slår mig o säger men vet du.. bla bla bla*
*jag: som att jag bryr mig*
*linn slå mig* o sen fortsatte det så hela vägen hem asgarv men ni måste va där för o fatta men sjukt kul i af sen va de konfa som va sådär kul -.- men men
Nu har vi käkat o pluggat o linn e på toa :D

Bara så ni vet e jag bäst o linn älskar mig jättemycket :D (btw älskar henne också)
Okej cepe inlägg men men kommer säkert gästblogga fler gånger så stay tuned for more ERICA! :)

Kisses and hugs people

Här e en gammal bild på mig :P en gammal bild på mig ;)



Till Linn:
Det går inte alltid så bra för våran vänskap men den är tillräckligt stark för att tåla allt. Det märks att vi hör ihop det har kännts flera gånger som att nu e det verkligen över men vi hittar tillbaka o det e jag jätteglad över du förstår inte. Du vet jättemycket om mig o jag vet nästan allt om dig. Även om vi e sura så älskar vi varandra nog för att hålla dom hemligheterna för oss själva. Alla våra minnen e obeskrivliga från första minnet till alla dom som kommer att komma. Det finns sämre minnen men dom är glömda för alltid. Nu ska vi leva livet tillsammans du o jag för alltid. Nya minnen o händelser väntar o jag lovar jag ska hålla din hand genom allt gumman vad som än händer som vi sagt kom ihåg det.
Vänskap hård som sten i motstånd, vänskap som aldrig brister, en vänskap som vår, två kompisar med starka band håller alltid hårt i hand.. It means the world to me promise<3
Du vet att jag älskar dig<3<3<3<3<3<3 tusen hjärtan räcker inte det vet du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0