haha närminne? xD

haha har glömt att berätta om igår!:O
vi (jag, niklas och massa andra:P) sprang runt i skolan och hade AS kul^^
hihi nu får ni allt gissa vad vi snackade om;)

linn: DET SMAKAR KNÄCKEBRÖD!!!!!!! xD
niklas: eh linn nej det gör det inte!? xD
linn: JOHOOOOOOO!
niklas: aha?:P
linn: precis! jag har alltid rätt!:D
niklas: jahapp....

haha det MÅSTE vi göra om xD
sen gick jag och bianca hem till henne ovh flummade lite:) men när jag sitter på deras köksbord så drar hon i mina ben så jag åker ned på golvet och typ ligger och skriker för att det gör SKIT ONT och garvar som fan undertiden, men sen så bli jag suur-.- 

linn: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FATTADE DU INTE ATT JAG SKULLE FALLA????!!!!!!!!!
bianca: nejj....
linn: men ååååååh va du e blond!!!!! det gjorde as ont ju!
bianca: sry.. men det var as kul!
linn: ja du garvar som fan du men det gjorde RIKTIGT ont-.-!
bianca: jaja förlåt♥

men sen var vi glada igen:D<3

over and out♥

Kommentarer
Postat av: Amie

haha det va as kul när vi sprang runt i skolan du bah jag ska hämta te och sen drack vi drycken bianca hade gjort haha minnen asso<3333333:)

2010-01-13 @ 19:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0