igår:P

jag träffade bianca och så drog vi ut och flumma en stund innan vi drog till casse och provade hans nya säng (utan casse i den;))xD casse va skit trött men jag kitlade både honom och anton en stund och sen la jag mig i sängen och flummade lite mer xD hehe det va kuul:)
nu snacka vi idag ist:) det hände så jävla mkt skit idag:O och bra saker men en sak fick det att gå över gränsen:S fy fan va dåligt att göra så mot henne:O hon förtjänare inte:S ni kommer åka dit som fan för det ni gjort!

nu ska jag öppna dörren för fjoooortisen kommer xD aaaaaaaaaaaaaaaahhh rädda mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!XD XD XD
vi ska ut:) hejj dååe:)

over and out♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0