...

du vet nog inte hur mkt du sårat dom som står närmast mig. jag kommer nog aldrig kunna förlåta dig för det du gjort... jag brydde mig grovt om dig och så gör du såhär... det e inte första gången heller. jag orkar inte längre. okej? jag vill inte ha med dig att göra över huvudtaget någonsin igen. du va en person jag älskade men det kommer aldrig bli så igen. om jag skulle säga något till dig skullle det vara: jag känner inte dig längre, jag skiter fullständigt i dig och att du säger att du bryr dig för det är bara skitsnack, om du hade tänkt efter så hade du fattat att du skulle förlora mig och ***** så fuck of snälla

du betyder inte ett piss för mig längre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0